En stor tjänst

Just i skrivande stund ligger jag i soffan ,som så ofta den här tiden,och min kära sambo åkte till stallet förut och grejade ordning åt 'lilla' hästen :-) TACK snälla du,du är guld värd!
 Det var så skönt o bara va idag,,hämta barnen,laga mat,sitta o slappna av,små plocka lite och greja lite här hemma..
Det kändes oerhört skönt..Umgås med barnen,,usch det är så kort tid mellan dagis och läggdax,nu saknar man tiden med barnen man hade då man va mamma ledig..
Man känner att häst inte finns tid för som det är nu,,så jag hoppas jag får honom såld snart,,även fast det gör ont i hjärtat att sälja en så fin vän..Men vad gör man,,familjen går ju i 1a hand såklart..

Alicia är lite sådär idag,mest trött o påverkad av det omvända livet ,tror jag,,
Dom är ju också ovana av att gå längre 'arbets dagar' så det är nytt för alla..Men så har hon ju tänderna osv emot sig..Pluttan..Hon fick bada och sova tidigt med alvedon och hostmedicin som kurer :-) Hoppas hon får sova skönt inatt..Igår natt var det lagom kul när hon vaknade kl 5 på morgonen och jag hade en kär timma kvar att sova,som jag gärna ville ha ;) Men hon var snäll o somnade om såsmåningom..
Izabelle har varit hemma i eftermiddag o kväll, tittat på film och lekt hemma..
Kan vara skönt också då hon också har barn runt sig o livat långa dagar..
Så jag har nyss läst saga och sagt godnatt ..

Ska nog gå in o ta ett bad med tända ljus,det är så avslappande..Igår var jag så frusen o trött så ögonen gick i kors..
Jag gjorde ordning the o smörgås och kröp ner i sängen o åt med tända ljus och MAMA tidningen,,det var SUPER..Kände mig faktiskt utvilad imorse,,så det ska vi satsa på ikväll.Bad,och släcka lampan tidigt..
Imorrn ska jag jobba mer självständigt,,vi har en personal kort ,men det går ju bra,tror jag ;-)

Imorrn är det fredag och HELG,,åhh så skönt det ska bli !!!


Lite vår fina färger fixade i köket,,blev riktigt nöjd faktiskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback