En glad nyhet

Nu är jag hemma från stallet,han har fått nya skor och blev såå fin om fötterna,,tänk om man själv köpte så dyra skor lika ofta ;-) sedan kom spekulanten,och dom verkade jätte rara..Hon tyckte mycket om min stora kille och blev intresserad,så vi hoppas på det här nu!! Jag kom just hem och har ätit middag nu,,lite väl sent och jag var jätte hungrig..Så idag gjorde sambon mat,,det var gott..Saknade barnen så mycket,hade ju inte sett dom på hela dagen,så jag blev så glad när dom var vakna när jag kom hem,,fick pussa på dom litegrann innan dom hoppade i säng..Nu ligger pappa o läser godnatt saga för Izabelle och Alicia sussar redan sött i sin säng..
Nu är jag ledig två dagar,,Härligt! Då kan man kanske få lite gjort här,med sånt man ej hunnit med :-)

Fast nu ska jag ligga i soffan ,njuta med tända ljus o titta på Desperate Housewifes,det är ju bara SÅ bra!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback