Efter jobbet

Nu är jag hemma efter ha jobbat klart för ikväll,var ganska så trött idag,men det har gått bra och det är tur man inte är ensam om att vara trött på jobbet ;-) Vi har ganska roligt där och det känns skönt..Innan jobbet var vi hos svärmor och barnens kusin simon var där med sina föräldrar,det är så roligt o ses,.även om det inte blir så ofta och länge..Jag var ju tvungen att åka ifrån och till jobbet,,men det är ju så när man jobbar..Man hinner inte allt..
Nu har iallafall barnen lagt sig,nybadade och izabelle har suttit med pappa o tittat på Robinson här,så dom låg o mös när jag kom hem från jobbet..Nu ska jag själv ta ett bad,har en envis huvudvärk idag..Sen blir det lite the och lugn o ro framför tvn en stund,,Måste komma ihåg o ställa om klockorna också innan läggdax..HÄRLIGT då blir det ljusare längre imorgon!!

SOV SÖTT ALLA NI UNDERBARA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback