Du är bäst

Nu har jag vilat, familjen har kommit hem och vi har ätit..
Det känns lite bättre,illamåendet är nästan borta med huvudvärken är mer envis..
Min gulliga sambo har åkt till stallet o fixat där åt mig..
Vad skulle jag göra utan dig??
Du är bäst som ställer upp ♥
Jag har just nattat Alicia,,usch,tiden är för kort,det känns som dom nyss kom hem från dagis..
Man vill hinna pussa o gosa mer än det hinns med..
Men får ta igen lite mer imorrn,då slutar jag lite tidigare..
Izabelle o jag sitter o tittar på barnprogram,men snart ska hon också sova..
Hoppas hon får sova bra,hon har drömt en del sista nätterna,
vilket oroar henne så hon har fått sova i våran säng..

 

Lite fina vårfärger i köket ,känns lite fräsch nu,,
vi hoppas bara våren kommer nån gång?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback