Busväder

Idag är det söndag.
Jag har precis kommit hem från stallet, åkte dit på morgonen och grejade ordning och red mitt 'lilla' monster,han var jätte pigg och jätte duktig idag,har riktig mjölksyra i armarna nu :-)
Izabelle är hos en kompis och alicia sover middag,så det är rätt lugnt här hemma nu..Så jag har ätit lunch nyss och tänkte nu slöa en stund..Ska ju snart iväg och jobba..Jobbar kväll idag.
Ute är det snö väder,,IGEN..fasen jag vill ha vår nu..Trodde den var på väg men man kan aldrig lita på vädret såhär i mars/april,,men man kan ju vara lugn ,för våren kommer ju,förr eller senare ;-) Är bara skönt att det är ljusare på kvällen nu,och snart ska man ställa om klockan..Det blir skönt.

Ha en jätte fin söndag alla.
KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att lill gumman är bättre.. hoppas hon orkar leka på dagis i morgon.. kör försiktigt nu i jobbet o var rädd om dej/ er...många pussar o kramar till er.....

2009-03-22 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback