Blåsiga tisdag

Nu är det tisdag o jag har just varit på jobbet,,vi har gått in i ett nytt system och det är MILT SAGT rörigt och stressigt!!
Men det kanske blir bra då alla jobbat in sig på det här nya systemet..Men just nu är alla som yra höns ;-) Känns extra jobbigt då jag hade så svårt att somna i natt..Sen kom Izabelle in och hade sån växtvärk i benen..Så ikväll ska jag lägga mig tidigt,ska jobba både dag+kväll imorn!! Mamma mia...

Ute blåser det hårda vindar och det är molnigt..Men plus 8 grader?
Hur nu det kan stämma..
Jag ska strax hämta gullungarna på dagis och laga till middag här hemma..Sedan kommer pappa och diva hem från jobbet och då ska vi ut till stallet och tömma alla saker och städa ur boxen och skåp m.m..INTE roligt,men det måste ju göras..Vet inte riktigt vart jag ska göra av alla saker men det får vi stuva in på vinden i nån hörna..

Njut av en dag inne,eller en blåsig dag ute.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback