Äntligen helg

Hemma från jobbet,landar lite här innan barnen ska hämtas på dagis,,puh vilken vecka,de känns både i huvudet och kroppen..är rätt trött får jag lov att säga,,men det beror nog delvis också på att jag håller på o bli förkyld ,IGEN,suck..
Både pappa o alic är ju snoriga o jag har liksom ont mellan näsan o halsen,
och i musklerna i kroppen,bara hoppas det går över..
Men det är ju svårt,nästan alla är förkylda nu..
idag har jag jobbat lite mer själv och det känns kul,och har gått jätte bra,,har till o med kört ut på landet hihi,,fast jag hade en med mig som hittade,,det är ju bra det..
Nu ska de va skönt o va ledig lör,sön..ska verkligen njuta :)
ikväll blir vi tjejer ensamma då pappa ska åka o hämta en bil med jobbet,men vi ska ha lite mysigt ändå ;-)

Nu ska jag gå o hämta prinsessorna på dagis,sen måste jag fixa i stallet o laga mat..Det går i ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback