Vilken värme!!

Måndag idag o ny vecka,den börjar med 33 grader,som vi har haft idag!!
Herregud det är rena grekland och bada är ett måste!!
Jag och Immad och diva åkte ut själva,för en gångs skull och badade..
Härligt att hitta dom här små och få tillfällena man är ensamma,och kan åka iväg en sväng..
Det blev inte långvarigt för jag skulle iväg o jobba,men en stund hann vi med iallafall..


 
Att springa o jaga stenar o pinnar och hämta dem i vattnet var Divas favorit sysselsättning därborta :)
Vi köpte med god sallad och satt och lunchade i solen,LYCKA!
Sedan var tiden inne att åka hemåt igen och gå till jobbet..
Det tog emot att jobba en sån här dag vill jag lova,,svetten rann :-)
Men nu har jag slutat ,är hemma och har precis klivit upp ur badet,och det är härligt svalt,trots tända ljus.
Ska bli lite gott nu som svärmor skickat med hem,sen är det hopp i säng,är dödstrött.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback