Våran dag

Efter dagis hämtningen åkte jag med båda barnen och syster emma till mariebergs köpcentrum där letade vi present åt mamma som vi ska fira imorgon..Det blev även lite annat :-)
Det var inte lätt att leta i lugn o ro eftersom alicia var trött efter dagis,men till slut åkte vi hem igen..
Izabelle o emma lämnade vi av hemma hos mamma först, eftersom izabelle skulle sova där en natt till,,
mamma var hemma o vilade under tiden för hon har haft migrän idag.stackarn..
Hoppas innerligt att det går över tills imorrn då hon ska firas!!
Själv känner jag mig oerhört trött o har värk i mitt opererade knä,det brukar värka då jag kört mkt bil elller sovit dåligt,
vilket jag gjort båda delarna idag/natt..
Men efter ett hett bad och en tallrik jordgubbar känner jag mig lite bättre:-)
Vi ska ta o sussa tidigt idag så vi är utvilade imorrn,så nu kryper jag ner i renbäddad säng
och sover hela natten,hoppas jag!!

SOV SÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback