Vår varma eftermiddag

Efter jobbet idag var det besök på lillasysters jobb och där fick jag naglar gjorda,,*Tusen tack Emma*
Dom blev så fina :-) Känns skönt att ha nya igen,jag gjorde ju flera år förut men har nu haft uppehåll på ca 1 år..


Efteråt hämtade vi upp mormor och åkte till graven,
hon ville så gärna plantera och fixa ordning,så det gjorde vi..


Visst blev det fint?!
Det behövdes kastas en del som var visset och även vattnas mkt nu så det är
så varmt..Tur att mormor har köpt gravskötsel,så de ej vissnar i solen..


Lill gumman hjälper glatt till o gräva ner dom nya fina blommorna :-)

På vägen hem handlade jag lite och Alicia var så söt o ville hjälpa mig att
bära,så hon tog toa pappret och kämpade tappert!!


Hon var så duktig o bar nästan hela vägen från bilen och in :-)
Men sen bestämde hon sig för att hjälpa till o bära påsen istället,vilket inte var så lätt ..
Snuttan du är för söt..♥
Izabelle har varit hos farmor idag och varit ute o lekt..
Det är en omöjlighet att få henne
ifrån sin kära farmor när hon väl är där :-) Så det lutar åt att hon sover över..

Här är en mousakka snart klar i ugnen,som vi ska äta,har inte hunnit äta på hela dagen,
inte sen 10.20 imorse ,då vi åt färdig baguette på jobbet (standard)
så nu är det dax innan jag svälter ihjäl..

Njut av din kväll i soffan efter en hel dags 30 graders solande,puh!!
Trackback