Turkiet 2009

Nu fnns det tid att visa lite kort o berätta om vår resa till Turkiet..
Den började mitt i natten,vi väckte barnen o åkte till Arlanda..
Allt gick smidigt men Alicia var rätt trött och ville inte sitta stilla minsann..


Pluttan i Arlandas taxfree innan boarding.


Izabelle på Turkiets flygplats i väntan på väskorna..

 
På bussen..

Väl framme då vi hamnade i rätt buss så åkte vi till vårat hotell Pegasus Club.
Vi har bott där förut så det kändes bra,,det är 3st pegasus hotell man får använda,o alla ligger intill varann,,där finns massa roligt för barnen o stranden precis intill hotell kanten,,jätte lyxigt o ha så nära!
Vi har solat,badat,shoppat och solat lite till :-) Barnen har haft jätte skojigt och lekt massor..
Vi tog som vanligt inte med madrass,armpuffar,hink,spade m.m. så vi åkte på o köpa nya i år med,SUCK,,
nu har vi snart ett helt lager ;-)

En dag åkte vi in till vatten parken,där har dom massor med rutchkanor,olika pooler,en fors där man kan paddla,bungyjump m.m. m.m. så vi var där en hel dag..
Jag hade ont i magen och mådde inge vidare just den dan så jag åkte inget utan vandrade runt med Alicia istället,och tog massa fina kort !!
Det fanns mkt roligt för barnen och som avslutning hade dom skumdisco.
   

  

Innan middagen passade vi ofta på att få fina kort..
Här tog vi några på flickorna..och oss :)


  


Promenad till grann hotellen..

 
Mini disco för alla barnen varje kväll!




Sötingen gör en grimas *skrattar*....

  
                                                   Lite pool kort..


Fint kort i solnedgången


Jag har tagit över 700 kort så jag kan ej visa alla jag vill men nu har jag lagt in en del iallafall :-)
Skulle kunna sitta här o lägga in alla men nu är vi så trötta o ska sova...
Resan var toppen,trots jobbiga flygtider!
Men det är skönt att vara hemma igen :-) Även om vi landade i spöregn,suck!
Men sommaren kommer snart hit oxå!

GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: moster rosi

Härlig och jätte FINA bilder på er alla.. söt söt söt barnen!!!! spec härlig där bild som izabelle lekte med skum medan alla vuxen tjejben runt.. hoppas vi ses snart. puss kram

2009-06-15 @ 07:33:53
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback