Torsdag hos oss

Efter en dag på jobbet i regn fick jag åka hem,jag somnade faktiskt i soffan 15 min innan det var dax o hämta barnen,
det var skönt! Man känner ibland att små power naps gör en mkt piggare!
När jag hämtat barnen på dagis åkte vi o köpte en fin midsommar bukett och satte på morfars grav.
Det blev en fin med liljor och andra blommor i starka färger :-) (det värsta morfar visste var bleka färger)

Izabelle var trött o satt kvar i bilen o sov
medans jag och Alicia gick ut och fixade med blommorna.




Jag vet inte om det var för att jag är trött,var ensam,för att det är första midsommaren utan morfar
eller vad det berodde på men idag brast det..Gud vad ledsen jag var,jag kämpade verkligen
att inte gråta,speciellt framför barnen,men det gick bara inte o hejda..Tur att Izabelle var kvar i bilen..Vill inte skrämma upp henne i onödan,och hon tycker redan det är lite otäckt och sorgligt att gå till graven,hon är ju så liten o förstår inte riktigt,så ofta blir hon lite nedstämd efteråt och säger att hon vill ha till baka sin 'mosmos' som hon kallade honom..
Jag hann dock inte bryta ihop mer än så förrän Alicia hade hittat en vattenpöl brevid som hon milt sagt badade i..-SUCK..
Tur var väl det,så vi åkte..I bilen skulle jag ringa Immad i ett annat ärende och kunde knappt prata
för all gråt..Herregud,det är ju ett tag sen nu som morfar gick bort,men gud vad ont det gjorde,just idag!!

Saknaden är stor,och det känns alltid som han är så så nära...Men ändå så långt bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback