Ny vecka


Fint träd med underbara blommor som jag tog kort på i Turkiet,fin va??


Idag är det måndag
och halva juni har gått,oj så fort tiden går..
Men vart är sommaren här i Sverige??
Hoppas verkligen det blir fint på fredag då det är midsommarafton!!

Vi tog en riktig sovmorgon imorse,,alla sov länge och det var härligt!
Sedan åkte jag och Alicia till doktorn för hon
hade en vaccin spruta inbokad idag..
Vi valde ju att ta den då vi kom henm istället för före resan,
om hon skulle bli dålig av den..Hon var så duktig,sa inte ett pip när hon stack henne med sprutan..
Läkaren blev förvånad och mamma blev stolt :-)
Det är så hjärtskärande när dom gråter av sputorna..
Men det är ju för deras bästa.

Nu ska vi snart åka iväg med svärmor så hon får handla och sedan ska vi hem till min mormor.
Det är mkt denna lediga dag,sen ska jag jobba hela veckan fram till söndag,puh.
Det gäller att slita lite extra nu när vi kostat på oss resan..
Men det är det värt!

HA EN HÄRLIG MÅNDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback