Morsdag igår!

Grattis till alla mammor som firade morsdag igår!
Jag hann ej blogga igår så det får bli idag!

Våran dag igår såg ut som så att vi åkte hem till mina föräldrar på dan,vi syskon hade köpt en jätte fin blombukett som min duktiga syster satt ihop på hennes jobb (blomster affär) Så köpte vi med tårta.

   


Mammas bukett från oss <3

När vi kom så mötte Izabelle mig med present och blommor,,TACK snälla älskling!!


Hon har skrivit alldeles själv,visst är hon duktig?!

 
Dessa söta var i presenten hi,hi...
Så fick jag fina rosa blommor!! Finaste färgen :-)


Sötaste Albin var där också och dom lekte så sött alla barnen,,
men VARMT var bara förnamnet!!
  
Sötisarna


NEEJ MAMMA han försöker ta grävskopan!!!!!

 Albin provade Izabelles sandaler :-)

 Mys med moster


Morfar  med Albin


Mumsigt med tårta i skuggan!

 Grattis mamma, vi älskar dig!!

Sen var det dax att åka hemåt och jobba på kvällen..
Men måste visa den fina buketten Alicia valt ut,som jag fick hemma!
TACK älsklingar!!

Kommentarer
Postat av: moster rosi

ni har haft underbara morsdag igår.. alicia riktig SÖÖÖÖÖTT med tofs hår.. hehe.. albin med iza skor.. hehehe.. kram kram puss

2009-06-01 @ 18:55:13
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback