Midsommardagen

Efter en sömnlös natt gick jag såå trött ut i spöregnet och cyklade till jobbet, fullt sjå med paraply på cykeln och allt blev dyngsurt..Fy vilket väder..Dagen på jobbet var stressig med mkt larm,puh!! Så typiskt då man ej fått sova nåt..
Så nu har jag kommit hem och är väldigt trött..
Immad har precis cyklat iväg med båda barnen och Diva till ÖB, så jag ska passa på att vila en liten stund..
Men så är det ju så kul o sitta här ;-)...
Eftermiddags planen är grillning hos svärföräldrarna,det som skulle ha grillats igår..
Regnet har åkt vidare o nu är det rätt fint ute,trots en del moln..
Det är skönt att få sovmorgon imorrn,jag jobbar kväll då,,nu har jag ju gått upp kl6 flera dar i rad.
Det känns vill jag lova,Gäsp...

Hoppas ni får en härlig lördags kväll alla!
KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma

jaa gud vad fina bilder på er alla från sem.och midsommarafton.... jag hoppas ni får en kanon kväll med grill mmm. ha det gott..och hoppas nu du får sova när du jobbar så flitigt var dag.....många tusen kramar till er.... puss...

2009-06-20 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback