Lugn eftermiddag

Vi tog det lugnt idag,det var så otroligt hett o barnen hade varit ute mkt på dagis,,Izabelle åkte med sin farmor o farfar och badade nästan direkt hon kom hem,så jag och Alicia tillbringade eftermiddagen själva,tills pappa o Diva kom..
Vi gjorde mumsig mat, ytterlårs file med couscous och fetaost sallad :-) Jätte gott,,Men lillan vill inte äta riktigt,hon spottar ut o tar en ny tugga o spottar ut,,suck,jag hoppas det har med tänderna att göra så det är övergående..
Izabelle kom hem sent och hoppade direkt i säng,hon hade haft kul,gumsan..
Så satt jag efter barnen lagt sig och fixade en ny header,blev den fin??-Alltid kul med lite nytt.

Nu är klockan mkt och jag ska ta o stänga ner datorn,och ta en kopp the brevid sängen,som ofta då jag ligger o läser :-)
Det är härlig avkoppling!!

Sov sött.

Kommentarer
Postat av: moster rosi

det var så fin . jätte fina bild på barnen. det ser sommar header ut.. vill lära mej hur man gör header.. ha så bra dag ,, kram puss

2009-06-25 @ 08:04:48
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback