Fredag och HELG!!

Äntligen är veckan slut och det är en hel ledig helg att se fram emot!! jag har just jobbat klart för idag,
Det har varit väldigt hett idag men vi har jobbat på,och köpt mjukglass som vanligt =)

Mindre kul är det för den familj i Danmark som glömt kvar sin 1åriga dotter i bilen,som avled pga hettan.
Något så fruktansvärt hemskt,jag ryser i hela kroppen och blir helt tårögd..Vad fruktansvärt,tänk vad hon ska ha gråtit och skrikit efter sina föräldrar,medans pappan jobbade satt hon kvar i bilen,fastspänd i bilstolen avled hon,och hittades 8timmar senare..Ja det är inte klokt,det skär i hjärtat!!
Vill ni läsa mer om artikeln så finns den här.

Alla ni med småbarn,tänk er för!!

Även Michael Jacksson har avlidit och det kom som en chock,,
men han kommer väl leva kvar i sin musik länge ändå.
Hemskt för hans barn och familj..


Nu ska jag gå o hämta mitt hjärta på dagis,saknar henne såå..
Ha en strålande dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback