Working mama

Idag gick jag hem o åt istället för på jobbet,,det fick bli lite leftovers ifrån lunchen, det var skönt att komma hem en stund..Immad lagade mat och Alicia o jag lekte..Izabelle lekte ute med sina vänner..
Bara tråkigt att Alicia blev ledsen en gång till när jag åkte tillbaka.
Kvällen gick fort och nu är jag hemma igen,och har smakat lite på Immads mousakka..Mums!


Mor och dotter. (Notera den lilla autografen Alicia satt på sin tröja,,ajabaja!)

Fick reda på att jag arbetat långt mkt mer än en heltid denna månad
så det kom som en chock när jag började räkna.
Har jag verkligen jobbat SÅ mkt??
Nu är det iallafall snart dax att sova innan morgondagen med arbete väntar igen.

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: mamma

jaa inte konstigt att du jobbat mer än 100%,,,du har ju slitit VAR DAG nästan.... då måste du väl få kval, det som överstiger 100% eller??,, ha det gott..puss o kram

2009-07-23 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback