Vilken seeg dag

Usch idag har dagen varit såå seg och jag har verkligen 'gått i sömnen'..
Vi hade jätte kul på jobbet med mkt skratt,trots allt jobb vi haft,men det blev mkt promenad och jag var inte upplagd att gå såå mkt idag,känner mig trött sen passet på 12 timmar igår..
Väl hemma var Emma här och vi gjorde mat och sen körde jag hem henne.
Vi har bara varit hemma och haft det skönt..Inga måsten.Känns super en sån här dag.


En SUPER trött Alicia vid maten idag ,visst är hon söt? :-)
(Lite rörig i början men rätar till sig :)




Nu sover barnen och man har lite egen tid framför tvn innan läggdax.
Blir tidigt idag,är dödstrött..(Det sa jag igår med men det var ju en sån bra film ;-)

Njut av din kväll och sov gott.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback