Vår lördag

Lördag idag och ett 12 timmars pass väntade..Var rätt pigg imorse och det gick bra o arbeta,,på rasten åkte jag hem o här va de full rulle,izabelle hade en kompis här och dom hade dragit fram hela rummet med leksaker..
Alicia var super trött o gnällig o pappa stog o höll på med lunch åt dom..Haha..Tur jag hade rast o kunde hjälpa till..
Efter dom ätit tog jag vagnen och gick lång promenad med Alicia så hon skulle sova..Det gick bra,men oj vad kvavt det var! Hon fick sova ute,och Immad satt i fönstret o höll vakt..
Izabelle o hennes vän städade fint (efter jag fick bli lite arg,för att städa är dom inge bra på ;-)
Sedan blev det glass som belöning och så fick dom leka ute.
Så var tiden inne för arbetet igen..Hoppa på cykeln och iväg..Kände mig ändå inte SÅ trött,men visst tar det emot o åka tillbaka..Men med bra arbets kamrater och en massa skratt så går allt på räls och plötsligt är det dax att gå hem..

Här sitter jag nu,nyss duschat och latar mig nu i soffan med Diva,,
det blir dock ej långvarigt för imorrn ska man upp tidigt igen,puh!
Immad sitter inne och nattar Alicia.
Det är mkt arbete-barn skriverier nu,men det är ju det mitt liv handlar om nu.
Det är här vi lever :-)

SOV SÖTT
----------------------------------------------------------------------------------------------

Bjuder på underbara kort på våra älsklingar,,VISST är dom lika??!!


Izabelle 10 mån gammal.


Izabelle nästan 1år gammal.


Alicia 10 mån gammal.


Alicia 8 mån gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback