Söndag

Söndag idag ,oj vad helgen rusade förbi oss snabbt..
Jag var ute med barnen och Diva i lekparken på fm, efter en lång promenad,
dom hade väldigt roligt och lekte med massa andra barn,,


(Bilderna tagna med mobilen,därav lite suddiga..)




Senare åkte vi till Ikea,,jag hade lite saker jag skulle ha ,
men de ena var slutsålt och de andra fanns ej i mina mått som jag behövde..Suck!!
Vi åt buffé och 'rullade' ut därifrån :-)
Fanns sallads buffe, pasta buffe,husmanskost,tacos,libanesisk buffe m.m..
GOTT var det!

 
Sötnosarna åt oxå bra,,duktiga tjejer !

Vi gick in på Polarn och pyret och där hade nya höst kläder kommit in,,
Det var verkligen massa fint!!
Vi gick en runda i massa affärer och det blev lite kläder åt barnen,mest Izabelle då,eftersom Alicia
har en uppsjö som vi sparat efter Izabelle..Det är praktiskt att ha två flickor :-)


När vi var klara åkte vi hem till Rosi och Tomas och fikade,
Zandra klippte Immad,han blev så fin! Tänk vad en klippning
kan göra mkt :-)

Alicia och Tomas busade med saften,,
hon skulle dricka ur sugröret o han drog undan glaset, oj vad hon tyckte det var kul.
o jag var inte sen att få fram kameran :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback