Shopping

På em åkte vi till marieberg med Emma,,(mamma stannade hemma.)
Vi gick in på IKEA och där hittade vi ett fint vardagsrums bord som jag köpte.


Det blev såklart även lite ljus :-)
Vi gick in i de andra affärerna och kikade runt på rean och köpte lite åt Izabelle m.m.
Izabelle var hemma hos en kompis under tiden,hon tycker det är rätt tråkigt att gå i affärer,
sålänge det inte är leksaks affärer :-)

Sedan åkte vi hem till oss och Emma stekte goda pannkakor som vi mumsade i oss..Alicia åt 1½  !
Izabelle åt en hel hon med,trots att hon redan åt hos sin kompis när vi var borta!
Så det var gott.* Tack *
Emma stannade hela kvällen och vi tittade på film och försökte lägga envisa barn,som hellre ville vara uppe =)
Nu har hon åkt hem och jag ska ta ut Diva och snart sova.
Inatt kommer älsklingen hem. -Längtar!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: mamma

Förlåt att jag ej följde med.... hade gärna följt mina älskade flickor,, men hade och har sååå jäk.. ont i ryggen i dag.. gick nog lite för mycket i går..hoppas ni hade det trevligt...Är så jätte glad att ni systrar trivs att vara tillsammans..vet ju, HUR stor betydelse en Älskad lilla syster har..PUSS O KRAM

2009-07-21 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback