Roa barnen en regnig dag

Vad kan man hitta på en regnig dag då?
Jo Izabelle har haft en kompis här och dom har lekt massor,,
Sedan köpte vi Mc Donalds åt dom och gjorde en tävling.
Den som äter upp först får välja en överaskning först!
GISSA om alla åt upp? :-)



 

Överaskningen var glass och Izabelles kompis åt upp först och fick välja vilken sort hon ville ha!
Alla åt upp sina glassar,så det var proppmätta ungar som fortsatte leka sedan :)
Men Alicia var super trött för hon har hoppat över sin nap idag,så henne la jag tidigt och hon somnade bums.
Nu har även Izabelle lagt sig och jag hoppas även hon somnar snabbt, för imorrn har dom en dag på dagis igen.
Då behövs all energi dom kan få.

Jag väntar på Emma som snart slutar jobba och kommer hit,och Immad som ska köpa hem mat åt oss.
Jag håller på o svälter ihjäl.Det känns att man ej ätit sen frukost!
Blev lagom läskad av barnens mat,men den som väntar på nåt gott...

Njut kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback