Måndag

Det blev sent igår så jag fick sova ungefär 4 timmar inatt..Vi såg en bra film som aldrig ville sluta :-)
Och när jag vaknade så mådde jag SÅ illa..Kändes som jag skulle spy..
Vet inte varför men trodde ett tag jag skulle få vara hemma..
Hade ju varit skönt men jag åkte iväg till jobbet och kämpade på..
Det var en rätt lugn o skön rad idag,jag var på landet..
Efter lunch jobben åkte jag och min kollega och lämnade in vår ena jobb bil för div fel och fick låna en 'diamant'.


Samma som den här ,hade gått 100 mil och 2009 års modell,,
Gissa om vi var glada o få låna den sålänge :-)
Så dom behövde inte skynda sig att laga den gamla sa vi!


Nu är jag hemma och det regnar och är mörkt ute..
Känns som det redan är kväll,men dagarna då man går heldag är långa och när maten är klar så är det redan kväll.
Nu ska jag hämta flickorna på dagis o fixa dinner.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback