Kväll hos oss

Nu är det lugnt och tyst här..
Barnen är badade och ligger och sover...MEN det var inte lätt,,för att för en stund sen ropade Immad på mig och tyckte jag skulle komma o se vad Alicia hade gjort..Hon brukar ju stå och skrika lite innan hon somnar för att hon vill att man ska komma och sitta brevid henne i hennes rum när hon ska sova,men sista tiden har det gått bra,,hon har skrikit ca 5 min sen lagt sig och sovit..Men nu kom jag in och fann henne ståendes i sängen med ENBART en dockmössa på huvudet!!
Gissa om man blev chockad.
Hon hade ju tagit av sig blöjan och kissat på sängen,så det var bara att ta in henne i duschen igen o börja om..:-)
Men nu är det gjort och renbäddat och dom sover sött..
Här ska vi kolla på film och sova..Imorrn väntar arbete!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback