Hos oss just nu

 

Alicia leker med dockan o vagnen och läser bok,jag har middagen i ugnen och Izabelle är ute o leker med sina två bästisar på gården,dom har bikini och springer o leker i duscharna :-) Toppen en sån här kokhet dag!
Alicia nöjer sig med att vara inne,där det är svalt och skönt..Hon är lite trött efter att bara ha sovit 10min idag (!)
När jag kom till dagis så sprang barnen runt o plaska i vatten o gjorde 'sand drinkar'..
Så gissa om mina två flickor var härligt blöta o sandiga ;-)
Men det gör absolut inget,bara dom mår bra o har roligt!!
Vilket dom absolut hade =)

Nu ska jag passa maten ,idag blir det mousakka,det är en favorit här hemma!
KRAM

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA OCH NYINFLYTTAD TILL SMÅLANDSVILLA

sv; åh tack så hemskt mycket!

2009-07-02 @ 20:12:32
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback