Hemsk kväll

Ibland har man inga bra dagar på jobbet o den här kvällen var en sån..
MASSA larm och stress och fick massa utskällningar av anhöriga osv..Inte kul!!
Men men man är bara människa o kan inte dela sig i mitten,hur gärna man än vill..
Väl hemma fick jag huvudvärk och nu sover barnen och jag ligger i soffan,
har tagit Ipren o hoppas det ger med sig..


Hade mina nya skor idag på jobbet och det var svårt att köra bil i dom,
de har ju sån hög sula,så jag kände knappt pedalerna :-)
Dessutom är bilen helt ny och ovan för oss alla på jobbet,men det gick bra ändå..

Alicia Somnade till slut,inte lika lätt som igår men valde att inte ta emot vällingen idag heller,suck,vad gör man?
Det känns ju bra om hon får i sig den ändå tycker jag..

 
                Mammas o pappas älsklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback