Helg!!

Idag kändes det surt att gå upp,,snooza och snooza...(stavas det så?)...
-Gääsp,,upp kom jag till slut och trampade iväg på cykeln..
Jag visste ju att det var en tuff dag jag skulle få idag så det tog emot kan jag säga,,hade varit såå mkt skönare att ligga kvar med lilla izabelle som smög sig in på natten i vår säng..
Det händer inte ofta,men hon är ju välkommen in när hon vill.
Jag tror att det är viktigt att dom känner sig trygga och kan få komma om
dom vaknar och är lite rädda eller känner sig lite mammiga..
Det finns ju dom som tvärt säger att barnet ej får komma,men det tycker jag är fel,,
Dom slutar själva mer o mer att komma ju äldre de blir ,och det är så det ska vara!
TRYGGHET , KÄRLEK och RUTINER är allt för ett barn!

Efter jag hämtat barnen på dagis åkte vi och körde mamma lite ärenden då hon var utan bil idag och sen gick vi in till dom och fikade.Alicia var stört omöjlig idag,verkligen trotsig och det är såå jobbigt känner jag!
Jag minns inte att Izabelle var sån här ?! Puh..
Ikväll kom mormor och Rosi,Tomas hem..VÄLKOMNA! Hoppas ni haft det bra på semestern?

Så åkte vi hem och åt god mat! Det blev ytterlårs filé (som det så fint heter :-), potatis klyftor,
och till det gjorde jag en fetaost sås..jätte musigt!


Barnen har lagt sig nu och äntligen får man förhoppningsvis lite lugn och ro med egen tid..
Känner mig helt trött i skallen.

Ska bli SÅ HÄRLIGT med en ledig helg!!
Vi startar den ikväll med hyrfilm ;-)
Önskar dig en FAB fredags kväll!!

Kommentarer
Postat av: moster rosi

Tackar hemskt mkt.. skönt vara hemma igen. riktig slappa av nu å ska snart BADA. gud vad jag längta hehe. hoppas vi ses snart. kram krampuss

2009-07-24 @ 21:38:09
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

tack snälla du för du körde runt på din gamla mamma,, hoppas du/ ni får en underbar helg ..puss o kram

2009-07-24 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback