Godnatt

I eftermiddag har vi bara varit hemma,inte klivit utanför dörrn ens..
Jag kände mig inge vidare då magvärken tog vid igen,
så vi njöt av lite middag,tända ljus och mös framför film på tvn..
Jag tror barnen var rätt trötta dom med.
Det är skönt ibland att bara vara och inte göra just nånting.

Vi ska nog göra ordning lite på Alicias rum och bland annat byta ut hennes säng,iallafall på prov.
Det är svårt ,för spjälsängen är ju en trygghet ,men vi tyckte ju det gick bra med Izabelle.
Skillnaden blir ju att hon kan lägga sig när hon vill och sen få det lite större..Det blir nog bra.
Hon får ärva storasysters fina säng.Den står sparad till Alicia på vinden :-)

Nu ska jag strax hoppa i säng,fattar inte att jag blev så trött.
Hoppas du haft en skön dag och får sova gott inatt.
SOV SÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback