Godmorgon

Efter en skön sovmorgon har nu pappa åkt till jobbet med Diva ,och jag har precis lämnat barnen på dagis..
Dock gick inte det riktigt bra,dom höll i varsitt ben o bara skek o ville INTE gå in till dom andra..
Alicia gick väl rätt bra sedan,men Izabelle som aldrig annars är nåt problem med alls,hon ville absolut inte gå in..
Till slut fick fröken bära henne o hon grät?! Så konstigt,men jag tror att det är för att det är nytt dagis och hennes kompisar inte är med,dom har sommarlov.
Så det gjorde ont i mammahjärtat när jag gick därifrån!!
Vi får hoppas det går över och blir bättre,hon ska ju trots allt gå på det här dagiset i höst..Vet inte hur det ska gå.
Jag hade önskat att alla fick vara kvar o vara den toppen grupp dom varit.Men då det ska göras om och flytta alla 5 åringar till ett annat dagis,då är det inte mkt att göra..
Så det blir till att springa o lämna/hämta på 2 dagis i höst,puh!

Nu ska jag plocka lite här hemma och åka hem till mormor o äta lunch.
Sen är det jobbet som gäller ikväll igen!

HAPPY ONSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback