Full rulle

Idag var det LÅNG dag på jobbet och fullt upp,,det känns i min axel att jag kört mkt bil idag ,,aj aj..
Jag hann iallafall vara med på Alicias läkartid,smet in där ihop med Immad och Alicia..Men allt var bara bra så det var ju skönt..Tur att det ligger vägg i vägg med mitt jobb :-) Allt går bra om man bara pusslar och samarbetar som föräldrar!!
Väl hemma har jag handlat och nu står maten i ugnen..
Det blir fisk gratäng idag,en bra rätt som sköter sig själv,toppen för en trött mamma i farten!

Nu håller Alicia på o drar i mig och vill läsa en bok (som hon ÄLSKAR) så det är bäst att slita sig härifrån..
Izabelle är hos sin kompis och leker,,det är så härligt att dom bor nära och kan springa såhär emellan!

HAPPY TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback