Denna hopplösa nattning!

Det blev lugnt med Izabelles öra,hon har ej haft ont mer,men jag ringde rådgivningen som sa att det är bäst att avvakta ett par dar till,så vi avaktar helgen så får vi se om det går över..Barn kan ju få öronsprång som liknar inflammation,men som går över på några dar..Så det blir alvedon vid behov och annars bara ta det lite lugnt,så får vi se om det ger sig.
Ja vilken eftermiddag,,efter jag vek all tvätt så fick jag världens magvärk ,så typiskt,,och ungarna var trötta,varma och höll på att bråka med varann,och jag kände bara '-HJÄLP'..
Så det fick bli pizza idag,immad köpte med och det var så skönt o bara äta o kasta kartongerna,
sen la vi oss o tittade på Emil i lönneberga :-)
Alicia lika hopplös att natta idag med,vi blir tokiga på det här..Man vet ju inte om man SKA sitta där inne för att göra henne trygg igen om hon blivit otrygg o sova själv,eller om man INTE SKA sitta med henne för att man då skämmer bort henne med det..Det är så svårt ibland,suck!
Men jag duschade av henne o bytte på sängen så det skulle kännas skönare,,efter en bra stunds gråtande,men det fortsatte bara likadant efteråt.. = Hysteriskt gråt så fort man lämnar rummet!!!
Till slut somnar hon ju,men det är hopplöst..

Nu sover iallafall båda och jag gottar i mig honungsmelon *mums*
Känns svalare ute,hoppas den lilla åska och regnskur som kom gör skillnad.

GOOD NIGHT!!

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars er!!ja det är då inte lätt att veta hur man ska göra som mamma o pappa,, men kanske hon känner att hon behöver er brevid var kväll för att somna,, det kan ju vara en övergångs period....många måste ju natta sina barn bar kväll.... hon är ju så duktig och sover bra på nätterna.... inte lätt som sagt var... man vet varken ut eller in i bland.....men hoppas det går över snart....puss o kram på er....

2009-07-04 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback