BLÖT



ÄNTLIGEN HEMMA!
Idag har det vräkt ner regn hela dan..Jag fick dessutom gå 2km i
spöregn utan paraply på jobbet,så gissa om jag var dyngsur!
Dagen har dock flytit rätt bra på jobbet och det var skönt att sluta tidigt idag..
Men cykel turen hem satte pricken över i:et. Så det var en väldigt blöt mamma som klev in nyss..FY!!
Det ska tydligen hålla på såhär nu,,
så synd då det kunde fortsatt varit fin o varm sommar!!
Men vi får inte ge upp den kommer nog tillbaka ;-)
Tänker på min moster som åkt utomlands,det kunde inte varit bättre timing :-)

Snart kommer syster Emma hit och jag ska hämta flickorna på dagis.
Hoppas dom varit inne i värmen idag..
Nu ska jag njuta av den här dagen ändå och se fram emot att vara ledig imorrn.
Sen är det jobb hela helgen..suck,

HAPPY TORSDAG ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback