Bild lös dag :)

Idag har jag inga foton att bjuda på :-)
Dagen började med att lämna barnen på dagis och köra mormor så hon fick handla lite inför sin semester imorrn.
Vi åt god lunch tillsammans och sen åkte vi förbi graven..Där var det fint som vanligt.
När jag lämnat henne hemma så åkte jag förbi Ida och vi åt glass och pratade skit ;-)
Vi får ta våra små tillfällen o ses,då vi båda jobbar om varann hela tiden..
Tiden flög iväg och det var dax att åka och jobba..

Kvällen på jobbet gick som smort och jag kom hem tidigt..
Vi väntade besök av Tomas & Rosi som kommit hem från deras Tunisien resa och som nu ska iväg en vecka igen,
så det var kul att få ses emellan !!
HA DET SÅ KUL PÅ ER RESA O KÖR FÖRSIKTIGT!!

Alla åker hit och dit,det känns lite tråkigt att redan gjort sin semester,
men vi jobbar så mkt båda två nu så det är svårt att komma iväg..
Fast snart är jag ju lite ledig igen och då ska vi hitta på nåt :-)
Innan dess får det bli små dags utflykter istället..Det är ju roligt också!!

Nu har besöken gått, barnen har somnat och vi är helt slut..
Jag ska göra ett 12 timmars pass imorrn så jag behöver få lite sömn nu.
SOV GOTT alla och njut av er semester ,ni som har det ;-)
KRAM

Kommentarer
Postat av: moster rosi

tack för fikat.. det var goda!!! samtid kul träffa er alla 4.. vi ses när vi kom hem.. men vi hörs i msn . känner lyx att surfa samtid åka i bilen hehehe.. kram kram puss till er alla..

2009-07-17 @ 22:55:56
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

hoppas dagen gått bra...jobba 12 timmar tar ju verkligen ut all kraft,, ha det gott gumman..puss o kram....

2009-07-18 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback