ÄNTLIGEN VILA!!

Nu har jag gjort mina 8 dagar och är nu ledig,jippii!!
2 dar härligt ledig,super skönt..Så imorrn ska det fixas lite inför onsdagen,det måste städas och handlas lite.
Idag har jag varit SÅ TRÖTT,det var ett tomt skal som åkte till jobbet imorse,fy fasen..
Det var som sand i ögonen hela dan och huvudet dunkade..Det känns att Alicia hållt en vaken om natten och jobbet sugit krafterna ur en på dagen..
Efter jobbet har vi bara slöat hemma..
Immad gick en lång promenad med barnen och Diva,medans jag lagade mat..Det är skönt att få göra det i lugn o ro.
Nu ska här spelas Bingo med Lotta på Liseberg :-)
Izabelle tycker det är så kul så vi försöker göra det då vi är lediga från dagis dagen efter,
för det slutar ju rätt sent för henne.

Alicia sover,hoppas hon får sova hela natten,och vi med dessutom,det skulle vara skönt med en hel natt inatt..
Hon håller på att få massa tänder och är utöver det också lite förkyld..
Lilla skruttan.Det är inte lätt.


Ha en fin kväll.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback