Äntligen Ledig!

Nu har jag kommit hem från jobbet och är nu ledig imorgon,det ska bli såå skönt,,var riktigt trött imorse..
Igår la vi oss sent för Emma var här och vi åt god mat som Immad köpt med hem och tiden sprang iväg,
jag var så trött men man ska ju bara fixa det och det ;-)
Älsklingen åkte kl 5 imorse och då vaknade ju såklart jag och hade sen svårt att somna om min timme som jag hade kvar innan jag skulle upp..suck!
Emma gick upp med barnen och lämnade dom på dagis,Du är en ängel!!
Hon fick en ensam dag hemma hos oss med Diva,säkert hade du riktigt skönt,eller ? ;-)

Nu har Emma gått till jobbet då jag kom hem och jag ska hämta sessorna på dagis ,sen iväg och handla mat!
Det är helt rensat här,man hinner ju inte handla när man jobbar så mkt så det blir lite varje dag istället = inte bra,och dyrt!

HAPPY MÅNDAG ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback