Vad fruktansvärt!!

Har nyss tittat på en dokumentär på kanal 5 om flickan som föddes med två ansikten..Jag grät mig genom hela programmet,fy vad sorgligt och vad hemskt!!! Tyckte så oerhört synd om den lilla bäbisen och kan inte föreställa mig hur svårt dom måste ha haft det under den korta tid då hon levde..Stackars barn så svårt hon hade..Massor med besökare varje dag,ligga där som en bil man visar upp eller nåt,få pengar kastade på sig och massa flugor och hemskt,nee fy!!Jätte dåligt att inte föräldrarna agerade fortare och mer effektivt när hon insjuknade..Men o andra sidan så kanske det blev bäst som det slutade ändå..Hon dog 2 mån gammal..
Fy jag lev så oerhört rörd över det här programmet,vill ni läsa mer så finns det att läsa här.
Stackars barn..

Kommentarer
Postat av: Moster rosi

ja jag såg den program.. fy sjutton. så hemskt.hemskt att måste fråga de äldre och den dröja för länge.. ryser kram kram

2009-01-21 @ 06:54:43
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback