Snart helg!!

Good morning på er..
Vaknade med ont i halsen idag,suck...Har sovit si sådär i natt..Alicia hade en leksak i vårt sovrum som då o då under natten sa 'bubbel bubbel'..Var för trött för o orka gå upp o ta ut leksaken,men till slut på morgon timmarna så masade jag mig upp o stängde in åbäket ;-)
Vanlig dag med frukost och Izabelle på dagis,pappa på jobbet,,så jag och Alic ska nog ta det lugnt bara,tills izabelle ska hämtas,sen får vi se om vi kanske åker med farmor på mässan igen,hon ville så gärna dit..
Lite senare ska jag iallafall till hästen,som äntligen fått på sig skon nu,så nu kan jag börja rida,,ska bli jätte kul *Happy*
Ha en FAB torsdag


Alicia i sin nya klänning jag köpte igår ,och strumbyxorna hon fick i julklapp..fin va? ;-)

Kommentarer
Postat av: rosi

Riktig snygg.. såg äldre ut. passar jätte bra på henne.. puss på dej, lilla fröken,.

2009-01-29 @ 11:56:51
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Gynning

Så söt!!



Tack så mycket! Kram

2009-01-29 @ 12:11:34
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: moster

världens sötaste! pussa henne från mig:D

2009-01-29 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback