'Shoppa bra men hemma bäst'

Vilken dag!! Varit på stan i snökaos väder! fy fasen vad vi blev blöta,tur att det slutade sen..
Fick gå o ta en lunch (bakad potatis som alltid ;-) så vi torkade..Sen ut i affärerna igen..Jätte kul men man blir så trött på att alla affärer är så trånga som man inte kommer förbi med vagnen,då har jag ändå en ganska lätt manövrerad vagn som tar sig fram nästan överallt,men trångt som sagt!!
Handlade kläder åt barnen,mest åt izabelle för det är hon som är i mest behov nu..(Sen liite åt mig :)
Sen hem,ge barnen mat och iväg igen och hämta min kära sambo,som slutade och ville åka med..Och vart hamnade vi,jo på Marieberg och IKEA *skrattar*..Gick där o strosade och åt på Mc donalds,(vilken skräpmat det blev idag)...Men det är alltid roligt..Hittade b.la några super fina ljus lyktor på IKEA,ska fota och visa imorgon,nu är jag för trött för det hihi..
Lyser fint här hemma iallafall,,sambon bara skrattar, han tycker jag är ljusgalen..Men det är ju sant ;-)
Nu ska jag sätta mig och kopiera över allt på datorn för vi ska ha en bärbar har vi bestämt..
Så allt ska flyttas över till den här ikväll,hej o hå..
Fast det blir skönt o byta,då får vi mer plats och man kan sitta var man vill..
Kom på idag att jag måste göra nåt åt mitt hår,så har kontaktat min frissa och bett om hjälp..
Tur jag har dig Zandra ;-) Du är bäst! Vi får se när vi kan få till en dag o tid bara..

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback