Lördag

Halloj alla..Nu är de lördag o med IKEA shopping.
Vi har måttat vad vi behöver och det blev 2 byråer,ljus,lampa ,rullgardin m.m..
Blir verkligen super att ha 2 byråer med mina kläder i istället för i klädkammaren,nu när datorn är borta o vi har en bärbar så får vi mkt mer plats! *HAPPY*
Hade med min mormor som sällskap,hon tycker det är så kul att få komma ut lite,Barnen var hos farmor. Lyx o få åka ensam nån gång :-)
Då våran ruta på bakluckan gick sönder igår efter vi handlat, så ställde min kära bror upp o lånade mig sin bil.
Verkligen lyxåk !! så det var super snällt *tack* lillebror ;-)
Nu är vi hemma och pysslar med allt vi köpt,,
Min kära sambo kommer snart hem han med,han har varit och fixat på våran bil idag,blev inte en mysig familjedag som vi tänkt men blev ju bra till slut ändå :)
Ska bli gott med take away kina mat ikväll,det var längesen!!
Sen såklart chips och körslaget.
Ha en FAB kväll alla kära läsare.
KRAM



Lovade att oxå visa mina ljuslyktor,så här är den,,39kr på IKEA,super bra köp :) finns i svart,rött,silver,vit.
Jag har en svart o en vit.
Trackback