Kväll igen

Oj vilken dag det blev,,vi var hela familjen på hindersmässan ,jätte kul,men KALLT,jag hade massor på mig idag och ändå frös jag, fast mest om fötterna.Men barnen hade kul,dom köpte ballonger och godis, det var massor med folk,det gick knappt att gå,men vi hade mysigt iallafall,Alicia har ju kommit i den perioden då hon inte vill sitta i vagnen utan hon ska prompt gå,så hon knata på brevid mig o höll i ett av mina fingrar,och hon gick ganska mkt :-) Det kan hon behöva,så kanske hon blir lite trött hihi..Sen for vi hem och pappa gjorde middag idag.Själv åkte jag till stallet och tömkörde vilddjuret.Snacka om piggelin nu efter ha stått ett tag!! Men allt gick bra och sen var det bara hem o äta..
Har haft så ont i halsen idag, och hela kvällen har jag frusit så jätte mkt,,så ja tog ett hett bad och tände massa ljus ,som varje kväll nästan och då började jag tina ;-)
Nu ska jag snart gå o lägga mig,ska bara kolla klart på filmen och äta lite mer marknads godis.
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback