HELT SLUT

Nu är jag helt slut,ryggen värker och huvet dunkar..puh!
Vi lämnade barnen till farmor o farfar och tog itu med att rensa på vinden..Jag säger bara HERRGUD vilka mängder man samlat på sig med tiden,,jag har barnkläder så jag skulle kunna försörja hela planeten tror jag ;-)
Vi själva har oxå massvis med kläder som vi inte använder som bara ligger och skräpar..
Imorrn blir det att stå på loppis och sälja av massa,,det är rätt kul..Bättre det än att det ligger o dammar på vinden!
Men det blev inte riktigt en så FAB kväll som vi tänkt oss...Vi tänkte rensa o packa ordning och sen gå på bio,bara vi 2..
Passa på då man har barnis..
Men Alicia vägrade sova hos farmor..bara skrek o skrek stackarn...Så vi fick snällt hämta hem pluttan i all röra..
Så somnade hon direkt då jag la henne på kudden..Snuttan..Men hon får gå tillbaka imorrn bitti när vi åker..
Bio får vi väl ta då hon är frisk och kan sova borta..
Gud så det ser ut här nu..suck..Men får ta o städa när allt är över..Man kan ju hoppas man tjänar en hacka imorrn ;-)
Nu blir det sängen..Godnatt alla och KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback