Hello friday

ÄNTLIGEN HELG!!
Idag är de fredag och vi har haft en slapp fm,,härligt :-)
sen åkte izabelle till Lek & Bus landet med sin kusin felicia,jätte kul att hon fick åka med er dit! *tack*.
Alicia får droppar o ögat är kanske något bättre,men sånt här tar väl lite tid ..
Blev en händelse till idag,,suck...Alic skulle sova och ville inte utan satt o ropade,när vi kom in så inser vi att det är kalas i hela sängen + på hela henne,så in i duschen och tvätta rent henne o byta kläder..
När vi väl va klara så lindade jag in henne i en handduk och hon va såå söt..tänkte att de här måste jag ha på kort,vänder mig om för o ta kameran,o vad händer,jo hon snubblar på tröskeln in till badrummet och slår i ansiktet rätt i golvet...dumma jag hade ju lindat in henne i handduken så hon kunde ju inte ta emot sig,,FY vad dåligt jag mådde..Hon bet sig rejält i läppen och det blödde..Fort som sjutton ilade jag in i köket och fick tag på en glass..Det fanns liksom inget annat i bra stolek att kyla ner med..Men pluttan blev glad o mumsade i sig glatt..Men så fort det kan gå,och vad ont det gör att det var mitt fel..fy..Så nu är både läpp och öga svullet..suck..Lilla prinsessan..
Så nu ligger hon ny duschad och rent i sängen och försöker att sova lite,,får se om vi lyckas,.
HAPPY FRIDAY ALLA

Lillan med ont i läppen..

Kommentarer
Postat av: Moster rosi

stackars lilla alicia.. inte så lätt att ha handduk runt och hon kunna inte lossnat fritt från handduk.. ha så skön kväll. kram kram puss till barnen

2009-01-23 @ 21:54:09
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Jonna

sötnos!

2009-01-24 @ 09:36:04
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback