Godnatt Januari

Nu är det läggdax,,tog ett hett bad men mina nya ljushållare,blev jätte fint med ljusen i,och luktade härligt i badrummet :-)
Ett härligt och billigt lyx tips!!
Efter badet satte jag på mig morgonrocken och insåg att fasen,jag är ju ensam ikväll och diva måste ut,,(man är bortskämd o ha sambon hemma ,som fixar sånt hihi) så jag drog på min pyjamas byxorna och jackan över morgonrocken (såg lagom snyggt ut då den hängde nedanför jackan ;) så sprang vi ut en snabbis utanför..Kan ju hoppas ingen såg mig,,blev ingen lång kisse paus för jag tycker det är läskigt o gå ut den tiden,men husse tar ju ut igen då han kommer hem =)
Så nu har jag laddat med nässpray (den nya comb,som tar bort både rinn snuvan och täppta näsor) och hoppas man ska bli kvitt den här fökylningen,,man är ju helt matt i kroppen och bara nyser HELA TIDEN,,suckar..
Barnen är ju också dyng förkylda,,stackarna..En jobbig rethosta har också anlänt..Grr...
Men jag har skämt bort mig med massa kuddar i sängen och nya tidningar,så ska läsa lite här och sen SOVA..
Imorrn är det kalas igen,,Då min far fyller år!! Gamla gubben blir du nu :-)
Sov gott nu,imorgon är det en ny dag
KRAM
 
                    Visst blev det fint?


Kvälls läsningen


Mattes gull vovve

Kommentarer
Postat av: Moster rosi

ja den ljushållare har vi i badrum.. riktig mysig när man ligger och bada och ha ljus överallt.. vi ses i em hos din föräldra.. ska bli skoj att träffa er.. kram puss

2009-02-01 @ 08:53:30
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vinkar hittar din blogg gemonföra Rosi... jag känner igen din hund ras men är det börjar med Lanc.......... vet inte vad den heter ras... för min gamla pojkvän har haft den som heter oxå Dixi... mmm.......



Får säga du har fina blogg... ha det så gött...

2009-02-01 @ 09:18:48
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: 2 prinsessor

hej åsa,,min hund är 75% chihuahua och 25% jack russel,kram

2009-02-01 @ 09:25:26
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback