Godmorgon Måndag!

Hej och godmorgon,hoppas alla sovit gott,,det har jag gjort ;-)
Alic sov en till natt utan host eller gråt,jätte skönt..DÄRIMOT vaknade jag imorse med världens förkylning..suckar..Gick faktiskt och la mig igen då sambon och izabelle åkt till dagis o jobb..Alicia sov fortfarande så det gällde o passa på..
Här utanför är det ett riktigt snöoväder,har kommit massor under natten..
mysigt men jobbigt för trafiken..
Idag ska vi åka på kyrkans barntimme med izabelle och medans hon är där så ska jag och alicia åka hem till mormor och morfar och äta jansson,mums!!
Alltid så lyxigt och äta där..
Men nu är det frukost som gäller,är utsvulten .
Ha det bäst alla
HAPPY MONDAY¤

Tända ljus även vid frukost ,är ett måste!

     
Alicia som äter frukost och slänger släng pussar :)

Snöväder idag,,kör försiktigt!!


Läppglans - maxfactor twinkling pink


Alicia


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mysigt vardagslyx med tända ljus och tulpaner!

2009-01-19 @ 12:04:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback