Fy vilken natt

Godmorgon..
Hoppas nån sovit bättre än oss..Alicia har hostat o hållt på hela natten..Stackarn är jätte rosslig i halsen och snorig..provade lägga henne i våran säng men då bara busade hon,så pappa o barn gick in till hennes sovrum..03.45 stog jag o blandade välling..sov en stund mellan 4 och 5 sen var jag uppe igen..gäääsp...sen vid 8 så kom izabelle in,då var det dags o gå upp med henne o fixa inför dagis..så man är lagom mör idag..skulle gärna sova vid lunch när alic sover men då ska ju izabelle hämtas från dagis..
det går i ett..men men det blir tidig kväll ikväll istället..Idag blir det handling för våran del,har slut i kyl o frys..pust..
Ha en FAB torsdag alla!!
Härlig förklaring på hur jag känner mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback