Tusen tack älsklingen



Nu har vi ätit middag,varit i stallet och ridit en stund (var jätte kul) och kommit hem,,sitter nu och äter glass .smarrigt!!
Har testat att mobil blogga,,hihi,,för vet ni...Jag fick en söt present av min kära sambo..En mobil  *TACK ÄLSKLING*
Och med den kan man mobil blogga,,jätte kul!! Men är ju väldigt ovan så det tar väl sin tid innan man kan det där..:-)
Fast det känns så roligt o ha en ny,,jag har haft min ett bra tag (fast varit såå nöjd med den) men det känns kul o ha en ny..Men jag har så svårt för nya förändringar,jag är en sån vane människa som inte direkt gillar nya grejer på det sättet att man måste lära om allt osv,,men det är en utmaning!
Så nu ska här fotas o bloggas,,*Happy*
Den är ju såklart rosa också ;)

Ha en FAB kväll alla,för det har jag!

Kommentarer
Postat av: rosi

oj. grattis till ny mobil.. den var så snygg.. kram puss

2009-02-04 @ 22:00:44
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback