SNOW


Oj så mycket snö vi fått och det bara fortsätter vräka ner...Mysigt och jätte kul för barnen :-)
Vi har haft en lugn morgon men tyvärr ingen bra sömn,,jag brukar inte drömma mardrömmar men inatt gjorde jag det,och vaknade helt svettig och var jätte upprörd,grät oavbrutet,fy det var fruktansvärt!! Jag vill inte gå in på drömmen men kan säga att den kändes så verklig och det var jätte jobbigt o somna om sen..Väckte min stackars Immad som snällt försökte trösta men han var så trött och ville gärna få somna om..Till slut gjorde även jag det..Men fy vad hemskt det är med drömmar!! Hur som helst så känns det bättre nu,det är ju då när man vaknar som man är så känslig och inne i drömmen på nåt sätt..Nog om det.
Nu är Izabelle hos en kompis och dom är ute och leker,åker pulka och har skoj..Jätte kul för dig gumman.
Alicia ska försöka sova lite,för hon har också vart vaken i natt,,förstår inte vad det är hon börjat med,hon är vaken ett par timmar varje natt,och vill gärna äta välling och komma upp..SUCK..Men det kanske är en övergående period..Vi får se..

Ha en jätte fin dag alla,men kör försiktigt om ni ska ut i trafiken!!!


Kommentarer
Postat av: Moster rosi

usch mardrömma. har haft sådan mardrömt i höstas.. det var inte kul.. nästa måste fundera om det är sant eller osant.. känns som allt var på riktig.. usch.. kram om dej. skönt att det var inte på riktig.. ha så skön helg. jag jobbar hela helg. suck suck,. men snart sportlov.. ska bli skönt. kram kram puss

2009-02-06 @ 11:44:50
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mammis..

hej gumman... hoppas du / ni sover gott i natt...och att du slipper alla otäcka drömmar.. dröm sött när ni lekte och hade kul på lek o bus landet,,, många goa kramar till er....... puss från mamma....

2009-02-06 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback