Ruschig dag



Hej hej...
idag har det varit strålande sol,,riktigt härligt!!
Det har gått i ett med allt idag..först barnen till dagis,och sen åkte jag med mormor och handlade lite,
sen var det dax o fixa stallet.
Pappa kunde hämta barnen som tur var,idag..
Ska ju sälja min häst så det var några spekulanter där och provred..
Känner att jag ej hinner med nu med jobb,barn o allt så tyvärr måste han säljas..vi får se hur det fortlöper..
Så nu är jag precis hemkommen och ska ordna till lite disk och mat..
Är lite sugen på fredags tacos..Det är alltid ett gott avslut på veckan..
Så härligt med helg nu..
Ska försöka vila upp mig ordentligt,sista helgen på mamma ledigheten :-)
sen drar arbete igång,puh..
HA EN FAB KVÄLL.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback