Lugn hemma dag

Vilken lugn hemma dag vi haft..Izabelle har lekt med sin kompis här hemma och jag har små grejat lite med dagliga sysslor.Vi har ätit middag och som efterätt blev det toscakaka,men den blev inte riktigt super bra men det var ju gott ändå ;-) Sen var det bad och sängdags för barnen..Själv har jag fått host medicin av sambon och hoppas det ska ge sig,,man hostar ju snart av ett revben känns det som,jätte jobbigt!!
Var ute med diva förut och tänkte att det är rätt svårt o vara så liten hund o hitta en bra plats att göra sina behov på,för det är så mkt snö överallt,stora drivor,så hon drunknar nästan :-) lite synd är det allt om dom små vovvarna nu..
Imorrn är det min tur igen o gå till dagis för pappa börjar tidigt,,men då kan jag gå med båda barnen samtidigt så det underlättar ju.
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och bara vila o titta på tvn ,sen är det dags att hoppa i säng och läsa lite innan man ska sova..
Ha en fin kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback